пятница, 29 декабря 2017 г.

На Місяці помітили невідомий об'єкт

Відомий відеоблогер, уфолог, конспіролог і віртуальний археолог Джордж Грехем, стверджує, що йому вдалося знайти чергову дивовижну аномалію на знімках Місяця.



Спеціаліст розповідає, що розглядав фото, отримані китайською автоматичною міжпланетною станцією «Чан'е-3», і зауважив що на одному із кадрів великий рукотворний об'єкт дещо нагадує космічний корабель. Що б хто не казав, а людство однозначно не могло створити такий літальний апарат, а тому дослідник зробив висновок, що мова йде про зореліт інопланетян.
                                               



             
Дослідник говорить: "Я не знаю, що ще це могло б бути. Подивіться на деталі даного об'єкту. Я жодним чином не обробляв фотографію: не міняв яскравість, контрастність або колір. Саме так виглядає фрагмент світлини з місячної місії китайського апарату «Чан'е-3». Кожного разу, коли я роблю такі знахідки, то доволі скрупульозно вдивляюсь у них. Але мене вражає найбільше те, що на Місяці або Марсі розкидано безліч слідів перебування розумних істот. Про це і так знають усі, кому потрібно. Складніше повірити, що ніхто не виявляв ці об'єкти до мене. Невже вчені Китайського національного космічного управління не помітили на своїх знімках цей корабель, що вирізняється на фоні місячного пейзажу? Та й представники НАСА, без сумніву, повинні були скрупульозно вивчати матеріали своїх колег з Китаю".


Комментариев нет:

Отправить комментарий